مدیرعامل شرکت ابنیه و ساختمان شرکت پدیده شاندیز گفت: عملیات عمرانی ساخت هتل بلند مرتبه این شرکت با اعتباری بالغ بر ۳ هزار میلیارد تومان آغاز شد.به گزارش اقتصادآسیا، مسعود بزرگی روز جمعه در حاشیه مراسم آغاز عملیات عمرانی این طرح افزود: هتل پنج ستاره پدیده شاندیز با زیر بنایی افزون بر ۳۰۰ هزار متر […]

مدیرعامل شرکت ابنیه و ساختمان شرکت پدیده شاندیز گفت: عملیات عمرانی ساخت هتل بلند مرتبه این شرکت با اعتباری بالغ بر ۳ هزار میلیارد تومان آغاز شد.
به گزارش اقتصادآسیا، مسعود بزرگی روز جمعه در حاشیه مراسم آغاز عملیات عمرانی این طرح افزود: هتل پنج ستاره پدیده شاندیز با زیر بنایی افزون بر ۳۰۰ هزار متر مربع و با رعایت بالاترین استاندارد‌های بین المللی دارای ۶۱۰ سوییت مسکونی و ۶۷۴ اتاق هتلی در ۴۲ طبقه و رستوران‌ها در پنج طبقه و در مجموع ۴۷ طبقه است که با احتساب تاج هتل ارتفاعش به ۲۰۶،۳۷۵ متر می‌رسد که معادل ۵۲ طبقه است.

وی گفت: این پروژه در سه فاز عملیاتی پیش بینی شده است که فاز دوم سال آینده آغاز خواهد خورد.

بزرگی ادامه داد: این طرح بلند مرتبه با حجم هندسی‌ای شبیه به عدد هشت یکی از کاربری‌های منحصر به فرد شهر رویایی پدیده شاندیز است.

مدیرعامل شرکت ابنیه و ساختمان شرکت پدیده شاندیز گفت: در این هتل مجموعه امکاناتی نظیر رستوران‌های متعدد، استخر، سالن بدنسازی و ورزشی، مرکز تجاری و تالار‌های پذیرایی پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه پروژه هتل ۵ ستاره این مجموعه در قالب ۳ فاز اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: در مرحله نخست نصب ۹ طبقه و اجرای طبقه را تا پایان امسال خواهیم داشت و مجموع آن در ۵۲ طبقه ساخته خواهد شد و پیگیر دریافت مجوزهای قانونی آن هستیم.

بزرگی با اشاره به اینکه اجرای فاز ۲ در سال آینده خواهد بود که در مدت زمان ۱.۵ سال به اتمام می‌رسد، بیان کرد پس از این مرحله نیز اجرای فاز ۳ را در مدت زمان ۱.۵ سال خواهیم داشت، برنامه زمان‌بندی‌مان برای کل پروژه ۵ سال است، اما اگر اعتبارات لازم باشد و مشکلی در روند اجرا نباشد می‌توانیم در مدت زمان ۳ سال و ۹ ماه و ۱۵ زودتر از برنامه زمان‌بندی‌شده به اتمام برسانیم.

مدیرعامل شرکت ابنیه پدیده شاندیز گفت: استانداری، دستگاه قضایی، نمایندگان مجلس و اعضای ستاد تدبیر حامی پروژه‌های پدیده است و امیدواریم با حمایت تمامی مجموعه‌ها این پروژه در موعد مقرر و حتی زودتر از آن به بهره‌برداری برسد.

پروژه هتل پدیده شاندیز ۳۰۰ اشتغال مستقیم و غیرمستقیم ایجاد کرده است

نماینده کارفرما در پروژه هتل بزرگ پدیده نیز در مراسم آغاز مجدد عملیات عمرانی هتل ۵ ستاره پدیده شاندیز، دز جمع خبرنگارن اظهار کرد: پروژه ساخت هتل ۵ ستاره پدیده شاندیز هم‌اکنون بیش از ۳۰۰ اشتغال مستقیم و غیرمستقیم ایجاد کرده و با ادامه روند اجرا میزان اشتغال‌های مستقیم و غیرمستقیم آن به دو برابر خواهد رسید.

احمد محمدی افزود: در سالروز میلاد فرخنده امام هشتم(ع) شاهد آغاز به کار مجدد پروژه هتل ۵ ستاره پدیده شاندیز هستیم که پس از وقفه‌ای که ایجاد بود، مجدد به مرحله اجرا در آمد و امیدواریم که بدون وقفه ادامه یابد و در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: سازه فلزی این پروژه در ۵۲ طبقه با ۳۰۰ هزار مترمربع زیربنا بوده که فاز نخست آن با ۳۲ طبقه تا پایان سال ۹۹ اسکلت و بتن‌ریزی سقف خواهد شد.

محمدی خاطرنشان کرد: هم ‌اکنون در بهترین شرایط آب و هوایی هستیم و خوشبختانه مشکل خاصی نیست و اجرای کار در زمان بحران کرونا هم با رعایت کامل پروتوکل‌ها درحال انجام است.