نخستین جلسه شورای راهبردی شهر سلامت پدیده شاندیز با حضور مدیران این شرکت و نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی مشهد، استانداری خراسان رضوی و بیمارستان رضوی برگزار شد.به گزارش اقتصادآسیا و به نقل از  روابط عمومی و بین الملل گروه شرکت های پدیده، در این جلسه علی کریمی رئیس هیات مدیره شرکت پدیده ضمن اعلام مطالعات […]

نخستین جلسه شورای راهبردی شهر سلامت پدیده شاندیز با حضور مدیران این شرکت و نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی مشهد، استانداری خراسان رضوی و بیمارستان رضوی برگزار شد.
به گزارش اقتصادآسیا و به نقل از  روابط عمومی و بین الملل گروه شرکت های پدیده، در این جلسه علی کریمی رئیس هیات مدیره شرکت پدیده ضمن اعلام مطالعات انجام شده در زمینه تاسیس شهر سلامت پدیده به وجود زیر ساخت ها و امکانات موجود اشاره و این تصمیم را در راستای اهداف گردشگری شرکت پدیده دانست.
به گفته دکتر رنجکش مدیر اجرایی شهر سلامت پدیده، همچنین در این جلسه ابعاد مختلف احداث شهر سلامت از سوی ریاست دانشگاه علوم پزشکی مشهد، معاون زیارت استانداری خراسان رضوی و رییس بیمارستان رضوی مطرح شد.
بر اساس این گزارش مقرر گردید، اولویت های آتی با بهره گیری از آراء و اندیشه های نخبگان این حوزه مورد بحث و بررسی قرار گیرد.
لازم به یاد آوری است که استان خراسان رضوی مقام اول مراجعه گردشگران خارجی سلامت را در کشور دارا بوده و از پتانسیل و دانش پزشکی بالایی در تبدیل به قطب پزشکی کشور برخوردار می باشد.