مدیرعامل گروه شرکتهای پدیده گفت:به دنبال جذب سرمایه گذار و حامی مهم و قوی هستیم و تا شروع بکار سرمایه گذار، سامانه سناپ فعال نخواهد شد به گزارش اقتصادآسیا و به نقل از روابط عمومی و بین الملل گروه شرکتهای پدیده، مهندس سعید ورودی افزود: با هدف حفظ سرمایه سهامداران و ارزش ذاتی سهام ابنیه […]

مدیرعامل گروه شرکتهای پدیده گفت:به دنبال جذب سرمایه گذار و حامی مهم و قوی هستیم و تا شروع بکار سرمایه گذار، سامانه سناپ فعال نخواهد شد

به گزارش اقتصادآسیا و به نقل از روابط عمومی و بین الملل گروه شرکتهای پدیده، مهندس سعید ورودی افزود: با هدف حفظ سرمایه سهامداران و ارزش ذاتی سهام ابنیه تا زمانیکه توافق با سرمایه گذاران و بازار گردان های قوی صورت نپذیرد، باز شدن و فعالیت مجدد سامانه سناپ بدون پشتوانه نه تنها باعث کاهش ارزش سهام می شود بلکه با هدف حفظ ارزش ذاتی سهام نیز تطابق ندارد.

ورودی با تاکید بر اینکه تاکنون اقدامات قابل توجهی در حوزه جذب مجوزهای قانونی و ضابطه مند شدن پدیده صورت پذیرفته است، افزود:
تا کنون برنامه ی بهره برداری اعلام شده از سوی شرکت پدیده با همه سعی و جدیت دنبال شده است، اما باید پذیرفت پروژه پدیده نیز از شرایط رکود اقتصادی کشور در حوزه های گردشگری و ساخت و ساز مستثنی نیست.
مدیرعامل گروه شرکتهای پدیده در خصوص عدم پرداخت به موقع سود گشان گفت: با توجه به شرایط اقتصادی و عدم وجود نقدینگی، بسیاری از شرکتها را با عدم امکان پرداخت سود سهام مواجه کرده است و در این خصوص تلاش کردیم با مجوز قانونی، سود گشان در قالب افزایش سرمایه به حساب سهامداران تخصیص یابد.
مهندس ورودی در خصوص شرایط سهام ابنیه یادآور شد: متاسفانه حمایت همگانی که از سوی سهامداران انتظار داشتیم محقق نشد و شرکت و سرمایه گذاران منابع زیادی را برای حمایت و پشتیبانی از سهام ابنیه هزینه کردند و لیکن نتوانستیم فشار فروش را پاسخگو باشیم.
این در حالی است که محدودیت های تعریف شده در سامانه سناپ توسط برخی از افراد نیز رعایت نشد و اصلاح سامانه، ضروری به نظر رسید که اصلاحات انجام شده است .
مدیرعامل گروه شرکتهای پدیده در خصوص شرایط کنونی پروژه پدیده در کیش نیز که همواره مورد مطالبه سهامداران است، گفت: در حال حاضر مدیران ارشد پدیده در حال رایزنی و تعاملات پیاپی با سازمان منطقه آزاد کیش و سازمان هواپیمایی کشوری برای رفع محدودیت ها می باشند.

ورودی ادامه داد: موضوعاتی نظیر عوارض، جرائم و دیرکردها، ساخت و ساز و پروانه های مربوطه، مجوز مربوط به ارتفاع مدنظر و …در حال پیگیری از سازمان منطقه آزاد کیش و سازمان هواپیمایی کشوری می باشد.
پخش تبلیغات از رسانه ملی موضوع پر سوال دیگر سهامداران پدیده است که مهندس ورودی در این خصوص گفت: مجموعه پدیده با اطلاع رسانی پروژه ها، ظرفیت و استعداد های ذاتی پدیده از شبکه های سراسری صداوسیمای جمهوری اسلامی موافق و مقدمات اولیه این کار نیز فراهم شده است که به محض تامین منابع مالی مورد نیاز، اقدام خواهد گردید.