ثبت نام وبینار تخصصی «کسب و کارهای نوین در حوزه کشاورزی» با موضوع معرفی کارآفرینان موفق این حوزه تا پایان وقت اداری روز سه شنبه ۱۶ دی در سامانه http://idea.hamyari-kh.ir ادامه دارد. به گزارش اقتصادآسیا، میثم کرمانی مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی در نشست خبری پیش از رویداد «وبینار کسب و کارهای […]

ثبت نام وبینار تخصصی «کسب و کارهای نوین در حوزه کشاورزی» با موضوع معرفی کارآفرینان موفق این حوزه تا پایان وقت اداری روز سه شنبه ۱۶ دی در سامانه http://idea.hamyari-kh.ir ادامه دارد.

به گزارش اقتصادآسیا، میثم کرمانی مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی در نشست خبری پیش از رویداد «وبینار کسب و کارهای نوین در حوزه کشاورزی» اظهار کرد: خوشبختانه در رویداد قبلی که با موضوع کسب و کارهای دیجیتالی برگزار شد، با ثبت نام ۴۰۰ نفر و حضور مستمر ۱۵۰ نفر استقبال خوبی را شاهد بودیم، از این رو برگزاری وبینار دوم با موضوع کسب و کار نوین در بخش کشاورزی برای روز چهارشنه ۱۷ دی در دستور کار شورای توسعه ظرفیت های انسانی و اقتصادی سازمان همیاری قرار گرفت.

وی افزود: تعدادی از متخصصان و فعالان حوزه کشاورزی به عنوان سخنرانان این وبینار ۲ ساعته به این رویداد آنلاین دعوت شده اند و به بیان تجربیات خود در کسب و کارهای نوین این حوزه خواهند پرداخت.

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی ادامه داد: علی شریعتی مقدم مدیرعامل گروه بین المللی نوین زعفران، غلامحسین داوری نژاد مدیرعامل شرکت نهالستان گهربارشرق، مهدی کریمی مدیرعامل شرکت صنایع غذایی دانشگرایان نوین دلسا، شادی بلوریان عضو هیات مدیره شرکت دانش بنیان افزودنی های طبیعی گلچین طوس، جواد شباهنگ مدیرعامل شرکت نوین کشت اسپادانای ایرانیان، کارشناسان و اساتید این وبینار تخصصی در حوزه کسب و کارهای حوزه کشاورزی هستند.