رییس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: کرونا طی سه ماه ۹ هزار میلیارد ریال به این شهر خسارت وارد کرد که شامل هزینه‌های انجام شده و کاهش درآمدهای شهرداری مشهد بوده است. محمد رضا حیدری روز دوشنبه در نود و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد افزود: در موج نخست شیوع کرونا بر حسب […]

رییس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: کرونا طی سه ماه ۹ هزار میلیارد ریال به این شهر خسارت وارد کرد که شامل هزینه‌های انجام شده و کاهش درآمدهای شهرداری مشهد بوده است.

محمد رضا حیدری روز دوشنبه در نود و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد افزود: در موج نخست شیوع کرونا بر حسب اختیارات و ضرورتها محدودیت‌هایی توسط مجموعه مدیریت شهری ایجاد شد و در این مرحله و شرایط هم برای انجام هر کاری اعلام آمادگی‌ می‌کنیم.

وی با بیان این که شرایط کرونا در مشهد ویژه است ادامه داد: آمار، نشانگر افزایش مبتلایان، بستری‌ها و فوتی‌هاست و رویکرد ملی همچنان کنترل فردی و فاصله‌گذاری اجتماعی و حضور نیافتن در اجتماعات است و تنها راه باقی مانده این است که هر شخص به مسوولیت اجتماعی خود عمل کند.

رییس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: با توجه به آتش سوزی کلینک درمانی سینای اطهر تهران که دهم تیر ماه کنونی رخ داد شورای شهر مشهد به آتش نشانی این شهر تاکید جدی کرده است که ظرف مدت دو هفته اماکن عمومی، بیمارستانها و مراکز درمانی را از حیث ایمنی بازرسی کنند و مراکزی که در این خصوص با آتش نشانی مشهد همراهی نکنند به مردم معرفی می‌شوند.