معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری در جلسه ارائه طرح ایجاد دهکده سلامت در پدیده شاندیزگفت:صنعت گردشگری سومین صنعت بزرگ جهان است و گردشگری سلامت نیز از رو به رشد ترین بخش های صنعت گردشگری به شمار می آید. به گزارش اقتصادآسیا و به نقل از روابط عمومی و بین الملل گروه شرکتهای پدیده شاندیز، رسولیان، […]

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری در جلسه ارائه طرح ایجاد دهکده سلامت در پدیده شاندیزگفت:صنعت گردشگری سومین صنعت بزرگ جهان است و گردشگری سلامت نیز از رو به رشد ترین بخش های صنعت گردشگری به شمار می آید.

به گزارش اقتصادآسیا و به نقل از روابط عمومی و بین الملل گروه شرکتهای پدیده شاندیز، رسولیان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان رضوی ضمن تاکید بر صنعت گردشگری به عنوان سومین صنعت بزرگ جهان افزود:

صنعت گردشگری پس ازصنعت نفت وخودرو سومین صنعت بزرگ جهان بشمار می رود و در این راستا گردشگری سلامت نیز از روبه رشدترین بخش های صنعت گردشگری است که امروزه جهان بدان بسیار نیازمند است.

رسولیان در جلسه ارائه طرح ایجاد دهکده سلامت در پدیده شاندیز تاکید کرد: چنانچه دهکده سلامت بتواندایجاد محیطی شفابخش توام با تکریم انسانی برای گردشگران فراهم نماید، پروژه موفقی خواهد بود.

وی درادامه با اشاره به اینکه مشهد مقدس به لحاظ مضجع شریف آقا امام رضا(ع)سالانه پذیرای۳۰میلیون زائر می باشد، عنوان کرد: امام جمعه مشهد مقدس آیت الله علم الهدی و استاندار خراسان رضوی نیز در فعال نمودن حوزه گردشگری سلامت اهتمام ویژه و توصیه دارند، ضمن اینکه برای هرموضوعی که موجب افزایش اشتغال در استان شود، آمادگی همکاری وجود دارد.

رییس هیأت مدیره گروه شرکتهای پدیده شاندیز در این جلسه که متخصصین حوزه سلامت و درمان استان، هیأت مدیره و مدیر عامل پدیده شاندیز حضورداشتند، پس از ارائه طرح و بررسی توسط صاحبنظران این حوزه ظرفیتهای گردشگری استان را بسیار بالا توصیف کرد واظهارداشت: طرح گردشگری سلامت در #مركزبزرگگردشگريوخريد_پديده به وسعت ۴۷۰۰۰متر مربع در ابعاد مختلف پیش بینی شده است که در صورت عملیاتی شدن آن موجب جهش تولید در این بخش خواهد شد.