معاون فرهنگی اجتماعی شهردار مشهد از آغاز به کار فرهنگسرای «گفت‌وگو» از دهم تیر ماه خبر داد. به گزارش اقتصادآسیا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، سیدمجتبی منتظری با اعلام این خبر، اظهار کرد: هدف از تأسیس این فرهنگسرا بهره‌گیری از ویژگی و صفات بارز حضرت امام رضا(ع) در موضوع رواداری و […]

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار مشهد از آغاز به کار فرهنگسرای «گفت‌وگو» از دهم تیر ماه خبر داد.

به گزارش اقتصادآسیا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، سیدمجتبی منتظری با اعلام این خبر، اظهار کرد: هدف از تأسیس این فرهنگسرا بهره‌گیری از ویژگی و صفات بارز حضرت امام رضا(ع) در موضوع رواداری و گفت‌وگو در حوزه شهری و شهروندی است. همچنین این فرهنگسرا پایگاهی جهت هم‌افزایی ظرفیت‌های نخبگانی در حوزه عمومی و شهروندی است.
وی افزود: فرهنگسرای «گفت‌وگو» دارای ۳۰۰ متر زیربنا در یک طبقه و یک زیر زمین است. این ساختمان دارای سه اتاق و یک سالن بوده که متراژ اتاق‌ها از ۶ تا ۲۶ متر متغیر است. در این مجتمع اتاق ۲۴ متری به عنوان سرای گفت‌وگو و اتاق اصلی برگزاری نشست‌ها و پاتوق‌های گفت‌وگو خواهد بود.
منتظری ادامه داد: فرهنگسرای «گفت‌وگو» در تقاطع بولوار مجد و آبکوه قرار دارد و علاقه‌مندان می‌توانند از فردا ۱۰ تیر ماه به این فرهنگسرا مراجعه کنند.